Toimitusehdot
Voimassa 24.11.2022 alkaen.
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Hohdokas / Preoni, y-tunnus 2239410-0. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.hohdokas.fi kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Tilaaja sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksupalveluntarjoaja
Verkkokaupan maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Paytrail Oyj toimii sen kautta tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Paytrail Oyj on myös maksun saaja. Maksupalvelussa kaikki maksutiedot kuljetetaan aina suojattuna SSL-salatussa yhteydessä. Mikään ulkopuolinen taho ei pääse käsiksi asiakkaan tietoihin. Paytrail Oyj ei myöskään tallenna mitään maksajan pankki-, kortti- tai henkilötietoja. Maksutiedot välitetään suoraan eteenpäin valitulle maksutavan tarjoajalle.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Myyjän vastuulla on kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.
Maksutavat
Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla:
- Pankit: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Tapiola, Aktia, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken
- Luottokortit: Visa, Mastercard, American Express
- Mobiilimaksutavat: Pivo, MobilePay, Siirto, Apple Pay
MobilePay
Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut velvoitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo
Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/.
Paytrail-maksupalvelun yhteystiedot:
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Toimitustavat ja -aika
Tuotteet toimitetaan 4–6 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisen jälkeen. Tilaus toimitetaan valitsemallasi toimitustavalla. Kulut toimituksesta riippuvat tilauksen kokonaiskoosta. Toimituksen kulut esitetään selkeästi ostoskori- ja kassasivulla.
Voit seurata lähetystä tilausseurantakoodin avulla, joka toimitetaan tilauksen lähetysvahvistuksessa. Kuljetusyrityksen toimitusaika tilauksesta riippuu toimituspäivästä ja toimitustavasta.
Vaihto- ja palautusehdot
Jos haluat palauttaa tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun: tai yhteydenottolomakkeen kautta.
Tuotteella on 14 vuorokauden palautusaika siitä, kun tuote on toimitettu. Mikäli tuotteessa on valmistusvirhe tai se on vaurioitunut lähetyksessä, saat korvaavan tuotteen tilalle tai sen hinta korvataan kokonaan tai osittain. Asiakastakuun lisäksi sinulla on voimassa kuluttajan lainmukaiset oikeudet. Reklamaatiotapaukset katsotaan aina tapauskohtaisesti.
Liitä reklamaatioon mukaan seuraavat tiedot:
- Tilausnumero
- Tilauksen päivämäärä / vastaanottopäivä
- Nimi
- Osoite
- Puhelinnumero
Palautusosoite:
Hohdokas / Preoni
Vasarakatu 1
40320 Jyväskylä
Kun reklamaatio on käsitelty, lähetämme sinulle sähköpostiviestin, että pääset lisäämään pankkitilin, jolle palautamme rahat mikäli maksu on tehty pankkipainikkeella. Mikäli maksu on tehty korttimaksulla, palautamme maksun suoraan kortille.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikä tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, ilmoita virheestä välittömästi osoitteeseen tai yhteydenottolomakkeen kautta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio myös logistiikkakumppanille.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Sinun on ennen tilaustasi tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.